«Άλλες αξιοποιήσεις» των λιμένων Πειραιά και Θεσσαλονίκης ζήτησε ο υπουργός Ναυτιλίας Θοδωρής Δρίτσας μιλώντας στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής για την κύρωση συμφωνίας στις θαλάσσιες μεταφορές με την Κίνα. «Να μην κινούμαστε ανάμεσα σε ένα φοβικό αρνητισμό από τη μία, και σε μία παράδοση άνευ όρων από την άλλη», είπε χαρακτηριστικά.
«Άλλες αξιοποιήσεις» των λιμένων Πειραιά και Θεσσαλονίκης ζήτησε ο υπουργός Ναυτιλίας Θοδωρής Δρίτσας μιλώντας στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής για την κύρωση συμφωνίας στις θαλάσσιες μεταφορές με την Κίνα. «Να μην κινούμαστε ανάμεσα σε ένα φοβικό αρνητισμό από τη μία, και σε μία παράδοση άνευ όρων από την άλλη», είπε χαρακτηριστικά.
Ο υπουργός επεσήμανε ότι ο Πειραιάς συνδυάζει την θαλάσσια και την χερσαία μεταφορά και συνέχισε, «γι’ αυτό και η διαπραγματευτική μας θέση απέναντι σε οποιαδήποτε αξιοποίηση του Λιμανιού του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, αλλά με άλλους όρους και με διαφορετικές εξειδικεύσεις, θα έπρεπε να είναι πιο φιλόδοξη στην πορεία των πραγμάτων και να μην υπάρχει μία «λατρεία» στην παροχή των πλουτοπαραγωγικών δυνατοτήτων της χώρας σε άλλες αξιοποιήσεις από άλλους, χωρίς να καταλαβαίνουμε τι πλούτο έχουμε στα χέρια μας».
«Τα Λιμάνια της χώρας μας έχουν ιστορικά, παραδοσιακά, γεωπολιτικά, γεωοικονομικά, από κάθε άποψη, εξαιρετικά συγκριτικά πλεονεκτήματα που δεν τα αξιοποιήσαμε με αυτούς τους σχεδιασμούς που επικράτησαν τα προηγούμενα χρόνια ως κύριες επιλογές. Θα μπορούσαμε πολύ καλύτερα να τα αξιοποιήσουμε και ακόμη μπορούμε, κάτω από ορισμένους όρους και επιλογές», υπογράμμισε ο Θ. Δρίτσας και συνέχισε, «πρέπει να μην σταματήσουμε αυτή την προσπάθεια. Τουλάχιστον, για τα επόμενα τριάντα χρόνια που διαφαίνονται για τους διεθνείς μεταφορικούς δρόμους ο Πειραιάς και η Θεσσαλονίκη και άλλα λιμάνια της Ελλάδας μπορούν να είναι στην πρωτοπορία αυτής της παγκόσμιας διαδικασίας. Ως εκ τούτου, θα έπρεπε πολύ διαφορετικά να τα αντιμετωπίσουμε. Οι εξελίξεις δικαίωσαν μέχρι ενός σημείου. Η Κυβέρνησή μας δεν διανοείται να μείνει σε δόγματα νεοφιλελεύθερα, ανεξάρτητα από τους συσχετισμούς που υπάρχουν για το ποια όρια αναγκαζόμαστε να κινηθούμε».
Naftemporiki.gr