Χειρότερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2015 πήγαν οι πωλήσεις κατά την εκπτωτική περίοδο του Μαΐου για μία στις δύο επιχειρήσεις, σύμφωνα με έρευνα του ΙΝΕΜΥ της ΕΣΕΕ. Το 30% των επιχειρήσεων είδε τις φετινές πωλήσεις να παραμένουν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι και μόλις για μία στις 10 πήγαν καλύτερα από το 2015.
Χειρότερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2015 πήγαν οι πωλήσεις κατά την εκπτωτική περίοδο του Μαΐου για μία στις δύο επιχειρήσεις, σύμφωνα με έρευνα του ΙΝΕΜΥ της ΕΣΕΕ.
Το 30% των επιχειρήσεων είδε τις φετινές πωλήσεις να παραμένουν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι και μόλις για μία στις 10 πήγαν καλύτερα από το 2015.
Η πλειονότητα του εμπορικού κόσμου δεν συμφωνεί με το μέτρο των ενδιάμεσων εκπτώσεων και αυτό είναι ένα εύρημα που επαναλαμβάνεται με σταθερό περίπου ποσοστό της τάξεως του 60%, σε όλες τις περιοδικές έρευνες που έχει διεξάγει η ΕΣΕΕ τα τελευταία δύο χρόνια.
Πάντως η ΕΣΕΕ αναλαμβάνει πρωτοβουλία να ζητήσει νέο δεκαήμερο προσφορών από 14 έως 24 Μαΐου.
Σύμφωνα με τους κατά τόπους Εμπορικούς Συλλόγους, οι πωλήσεις των καταστημάτων λιανεμπορίου στο εν λόγω διάστημα κινήθηκαν πτωτικά σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή ενδιάμεση εκπτωτική περίοδο.
Η Συνοδομοσπονδία επισημαίνει πάντως τη συρρίκνωση της διάρκειας της εκπτωτικής περιόδου, καθώς φέτος οι ενδιάμεσες εκπτώσεις διήρκεσαν σχεδόν μια εβδομάδα, εφόσον συνέπεσε η έναρξη του 10ημέρου, με την Κυριακή του Πάσχα, ενώ την Κυριακή των εκπτώσεων δεν άνοιξαν στην πλειονότητα τους τα καταστήματα με καθολική απόφαση των τοπικών εμπορικών συλλόγων της κάθε εμπορικής αγοράς.
Επίσης, οι απεργιακές κινητοποιήσεις των τελευταίων ημερών συνετέλεσαν στο να «χαθούν» επιπλέον μέρες από την περίοδο των εκπτώσεων, κυρίως για το κέντρο της Αθήνας λόγω σημαντικής δυσκολίας στη μετάβαση.
Η Συνομοσπονδία παρατηρεί ότι «λόγω της γενικότερης οικονομικής δυσχέρειας, των πολιτικών και οικονομικών εξελίξεων, τον περιορισμό της κατανάλωσης και της έλλειψης ρευστότητας, οι εκπτώσεις φαίνεται ότι ενώ παραδοσιακά αποτελούσαν μια περίοδο ανάκαμψης της αγοράς, πλέον έχουν πάψει να αποτελούν από μόνες τους ισχυρή κινητήριο δύναμη για την εμπορική κίνηση και την κατανάλωση».