Σε σιδηροδρομικό μπλακ άουτ της χώρας οδηγεί ο αποκλεισμός για 48η ημέρα της Ειδομένης, προκαλώντας ανεπανόρθωτα πλήγματα στο εισαγωγικό και εξαγωγικό εμπόριο, συσσωρεύοντας ζημίες, αφού ακυρώνονται παραγγελίες, διακόπτονται συνεργασίες και κυρίως πλήττεται σοβαρά η αξιοπιστία της Ελλάδας.
του Φάνη Ζώη
Σε σιδηροδρομικό μπλακ άουτ χώρας οδηγεί ο αποκλεισμός για 48η ημέρα της Ειδομένης, προκαλώντας ανεπανόρθωτα πλήγματα στο εισαγωγικό και εξαγωγικό εμπόριο, συσσωρεύοντας ζημίες, αφού ακυρώνονται παραγγελίες, διακόπτονται συνεργασίες και κυρίως πλήττεται σοβαρά η αξιοπιστία της Ελλάδας.
Ο Σύνδεσμος Διεθνούς Διαμεταφοράς και Επιχειρήσεων Logistics (ΣYNΔΔE&L) κάνει δραματική έκκληση προς κάθε αρμόδιο, μετά την χθεσινή απόφαση των Ουγγρικών σιδηροδρόμων να προχωρήσουν σε αυστηρό περιορισμό των τρένων που έχουν προορισμό την Ελλάδα. Η κίνηση αυτή ουσιαστικά μπλοκάρει τις εισαγωγές προϊόντων από την κεντρική Ευρώπη προς την Ελλάδα κάτι που σημαίνει ότι αν συνεχιστεί θα δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στην αγορά με σημαντικές ελλείψεις προϊόντων.
Η συμφόρηση στο σιδηροδρομικό δίκτυο προς/απο την κεντρική Ευρώπη, σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΣΥΝΔΔΕ&L Βασίλη Μπαρμπαγιάννη, δεν έχει προηγούμενο.
Ο ίδιος τονίζει ότι μόνο στο σιδηροδρομικό δίκτυο Σερβίας, Βουλγαρίας αυτή την στιγμή είναι εγκλωβισμένα 400 βαγόνια.
Η κατάσταση αυτή ουσιαστικά στραγγαλίζει την αγορά κάνοντας τις συνθήκες που βιώνουν εκατοντάδες Έλληνες επιχειρηματίες από τον πολυήμερο αποκλεισμό – τον δεύτερο τους τελευταίους μήνες- της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη από μετανάστες, ακόμη δυσκολότερες.