ΑΥΞΗΣΗ, σε ποσοστό της τάξης του 18%, μετά την προσθήκη καταστημάτων στις ΗΠΑ και την Ευρώπη, σημείωσαν τον Ιούνιο, οι πωλήσεις της μεγαλύτερης εταιρείας λιανικής πώλησης ενδυμάτων της Ευρώπης, Hennes & Mauritz AB.
Η αύξηση, που δεν περιλαμβάνει τις συναλλαγματικές ισοτιμίες, ήταν μεγαλύτερη της ανόδου 15%, που εκτιμούσαν 14 οικονομικοί αναλυτές, ότι θα εμφανίσουν οι πωλήσεις της. Οι πωλήσεις της εταιρείας που πουλά αμάνικα μπλουζάκια αντί 4,90 ευρώ, αναρριχήθηκαν σε ποσοστό 18% τον Μάϊο.
Η εταιρεία, ανοίγει καταστήματα σε πόλεις, συμπεριλαμβανομένου του Σαν Φρανσίσκο και της Βουδαπέστης, καθώς η οικονομική ανάπτυξη συρρικνώνεται σε κάποιες χώρες της Δυτικής Ευρώπης. Η H&M, που εδρεύει στη Στοκχόλμη, πρόσθεσε 128 καταστήματα τη χρονιά μέχρι και τον Ιούνιο, μια αύξηση σε ποσοστό της τάξης του 13%. Η Inditex SA, η ισπανική εταιρεία που έχει την αλυσίδα καταστημάτων Zara και η κύρια ανταγωνίστρια της σουηδικής H&M, επικεντρώνει την επέκτασή της στη Δυτική Ευρώπη σε αντίθεση με τις ΗΠΑ και την Ανατολική Ευρώπη.
Οι μετοχές της H&M, σημείωναν άνοδο τέσσερις κορώνες, ποσοστό 1,4%, φθάνοντας στις 281 κορώνες, στις 9:07' π.μ., στη Στοκχόλμη, τοπική ώρα. Συνολικά, τη χρονιά που πέρασε, οι μετοχές της εταιρείας σημείωσαν άνοδο 47%, την τρίτη μεγαλύτερη, μεταξύ των 20 μετοχών των εταιρειών, που απαρτίζουν τον Bloomberg Europe Retail Index, περίοδος κατά την οποία, οι μετοχές της Inditex, σημείωσαν άνοδο 15%.