Ήπια πτωτικά κινούνται στη σημερινή συνεδρίαση τα κυριότερα χρηματιστήρια στην Ευρώπη, με τους επενδυτές να αποτιμούν τα στοιχεία για την ανάπτυξη της κινεζικής οικονομίας.
Ήπια πτωτικά κινούνται στη σημερινή συνεδρίαση τα κυριότερα χρηματιστήρια στην Ευρώπη, με τους επενδυτές να αποτιμούν τα στοιχεία για την ανάπτυξη της κινεζικής οικονομίας.
Συγκεκριμένα, αυτή την ώρα (14.21) ο βρετανικός δείκτης FTSE 100 υποχωρεί κατά 0,39% στις 6.340 μονάδες, ο γερμανικός DAX καταγράφει απώλειες κατά 0,53% στις 10.040 μονάδες και ο γαλλικός CAC 40 κινείται πτωτικά κατά 0,45% στις 4.491 μονάδες. Ο σύνθετος πανευρωπαϊκός δείκτης Stoxx 600 σημειώνει πτώση κατά 0,43% στις 342,51 μονάδες.
Στο ταμπλό, η μετοχή της Faurecia εμφανίζει απώλειες κοντά στο 3% μετά τη σύσταση «hold» από τη Societe Generale. Πτώση της τάξης του 2% σημειώνει και η μετοχή της Volkswagen, λόγω της περαιτέρω μείωσης του μεριδίου της στην ευρωπαϊκή αγορά.
Στο μεταξύ η τιμή του πετρελαίου καταγράφει σημαντικές απώλειες, καθώς τα συμβόλαια WTI διολισθαίνουν κατά 2,43% στα 40,48 δολάρια και τα συμβόλαια Brent κατά 2,40% στα 42,79 δολάρια.
Στην Ιαπωνία, ο Nikkei 225 υποχώρησε κατά 0,66% στις 16.800 μονάδες, ενώ στη Νότια Κορέα, ο Kospi κατέγραψε πτώση κατά 0,18% στις 2.012 μονάδες. Στην Αυστραλία αντίθετα, ο ASX 200 ενισχύθηκε κατά 0,72% στις 5.155 μονάδες.
Στην Κίνα, το χρηματιστήριο της Σαγκάη διολίσθησε οριακά κατά 0,15% στις 3.078 μονάδες και της Σένζεν κατά 0,26% στις 523 μονάδες. Στο Χονγκ Κονγκ, ο Χανγκ Σενγκ σημείωσε απώλειες κατά 0,06% στις 21.323 μονάδες.
Στα οικονομικά νέα της ημέρας, κατά 6% αυξήθηκαν οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς τον Μάρτιο, ο αριθμός τους ανήλθε σε 1,7 εκατ. οχήματα. Ο συγκεκριμένος αριθμός, σύμφωνα με την Ένωση Ευρωπαϊκών Αυτοκινητοβιομηχανιών, βρίσκεται κοντά στα προ-κρίσης επίπεδα, γεγονός που καθιστά αισιόδοξους τους ιθύνοντες του κλάδου.
Σε Γερμανία, Βρετανία, Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία και Ιταλία, η αύξηση των ταξινομήσεων νέων αυτοκινήτων διαμορφώθηκε στο 17,4%, αντανακλώντας τις προοπτικές και τη δυναμική της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Στην Κίνα, οριακή επιβράδυνση εμφάνισε στο α’ τρίμηνο του 2016 η ανάπτυξη της εγχώριας οικονομίας, κάθως διαμορφώθηκε στο 6,7% έναντι 6,8% στο δ’ τρίμηνο του 2015. Πρόκειται για τον χαμηλότερο ρυθμό ανάπτυξης από το α’ τρίμηνο του 2009, όταν το ΑΕΠ είχε αναπτυχθεί μόλις κατά 6,2%.
Πάντως, τους τελευταίους μήνες, έχουν διαφανεί ορισμένες ενδείξεις οικονομικής σταθεροποίησης, λόγω κυρίως, της αύξησης στις τιμές των ακινήτων και της ανακοπής των κεφαλαιακών εκροών. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια του Μαρτίου, για πρώτη φορά – μετά από πέντε μήνες – τα αποθέματα της Κίνας σε ξένο συνάλλαγμα σημείωσαν άνοδο.
naftemporiki.gr