Το νέο Mobile App, που δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να διαθέτει «μια τράπεζα στο κινητό του» εγκαινίασε η Eurobank.
Το νέο Mobile App, που δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να διαθέτει «μια τράπεζα στο κινητό του», εγκαινίασε η Eurobank.
Η εφαρμογή αυτή αποτελεί μετεξέλιξη της m-Banking εφαρμογής για έξυπνα κινητά τηλέφωνα, που έχει εφαρμοσθεί από το 2009 και έχουν ήδη χρησιμοποιήσει πάνω από 120.000 πελάτες της τράπεζας.
Η νέα εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα για άμεση πρόσβαση σε: πληροφορίες λογ/σμών, καρτών, δανείων, χαρτοφυλακίων, σε ένα πλήθος τραπεζικών συναλλαγών (πληρωμές, μεταφορές, εμβάσματα) καθώς και σε χρηστικές υπηρεσίες όπως η εύρεση του κοντινότερου Καταστήματος/ΑΤΜ μέσω GPS, χρήσιμα εργαλεία για συναλλαγές, σύνδεση με το EpistrofiApp (την εφαρμογή του προγράμματος πιστότητας των χρεωστικών και πιστωτικών καρτών Eurobank), δωρεάν τηλεφωνική υποστήριξη μέσω Click2Call, κ.ά.
Το νέο Eurobank Mobile App παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης όπως:
Ο παραλήπτης μπορεί να είναι ο οποιοσδήποτε κάτοχος email ή κινητού, με λογαριασμό σε οποιαδήποτε τράπεζα στην Ελλάδα, χωρίς να χρειάζεται να είναι κι αυτός γραμμένος στην υπηρεσία paf – «PayaFriend». Αν ο παραλήπτης δεν είναι εγγεγραμμένος χρήστης, μπορεί να παραλάβει τα χρήματά του σε οποιαδήποτε τράπεζα, χωρίς κόστος.
Σημειώνεται ότι η εφαρμογή Mobile App είναι διαθέσιμη και για επιχειρήσεις, οι οποίες αποκτούν πρόσβαση σε ένα πλήθος συναλλαγών όπως πληρωμές και μεταφορές, διατηρώντας τις εγκριτικές ροές και τα επίπεδα πρόσβασης χρηστών που έχουν και στο e-Banking.