Σε αρνητικό έδαφος παρέμεινε τον Μάρτιο ο πληθωρισμός στην Ελλάδα, καθώς ο δείκτης τιμών καταναλωτή υποχώρησε κατά 1,5% έναντι πτώσης 2,1% τον αντίστοιχο μήνα του 2015.
Σε αρνητικό έδαφος παρέμεινε τον Μάρτιο ο πληθωρισμός στην Ελλάδα, καθώς ο δείκτης τιμών καταναλωτή υποχώρησε κατά 1,5% έναντι πτώσης 2,1% τον αντίστοιχο μήνα του 2015.
Σε μηνιαίο επίπεδο ωστόσο, ο δείκτης τιμών παρουσίασε αύξηση κατά 1,3% έναντι αύξησης 2,4% τον Φεβρουάριο του 2016.
Κατά το δωδεκάμηνο Απριλίου 2015 - Μαρτίου 2016, εμφανίστηκε μείωση 1,4% έναντι μείωσης 1,6% το αντίστοιχο διάστημα του 2014 - 2015.
Η μεγαλύτερη πτώση καταγράφηκε στον κλάδο της «ένδυσης και υπόδησης» (5,2%), όπως και επίσης, στον κλάδο της «στέγασης» και των «μεταφορών» (4,9%).
Την ίδια ώρα, ο εναρμονισμένος δείκτης τιμών καταναλωτή υποχώρησε κατά 0,7% έναντι πτώσης 1,9% τον Μάρτιο του 2015.
Αντίθετα, σημείωσε άνοδο κατά 1,1% έναντι αύξησης 1,9% τον Φεβρουάριο του 2016.
Κατά το δωδεκάμηνο, παρουσιάστηκε μείωση της τάξης του 0,6%.