Οικονομία & Αγορές
Τρίτη, 05 Απριλίου 2016 14:19

Δ. Μάρδας: Η Ελλάδα χρειάζεται επενδυτικό σοκ άνω των 100 δισ. ευρώ έως το 2022

Η Ελλάδα χρειάζεται ένα επενδυτικό σοκ, άνω των 100 δισ. ευρώ έως το 2022, τόνισε ο υφυπουργός Εξωτερικών Δημήτρης Μάρδας κατά την ομιλία του στο Ελληνογερμανικό Επιχειρηματικό Φόρουμ «Restoring Confidence and Navigation for new trade, investment and startups» στο Βερολίνο.

Η Ελλάδα χρειάζεται ένα επενδυτικό σοκ, άνω των 100 δισ. ευρώ έως το 2022, τόνισε ο υφυπουργός Εξωτερικών Δημήτρης Μάρδας κατά την ομιλία του στο Ελληνογερμανικό Επιχειρηματικό Φόρουμ «Restoring Confidence and Navigation for new trade, investment and startups» στο Βερολίνο.

Όπως ανέφερε, πρακτικές για την προσέλκυση άμεσων ξένων επενδύσεων στη χώρα ειναι: 

  • η αδειοδότηση σε 6-8 μήνες
  • η προσέλκυση διεθνών εταιρειών που δεν έχουν παρουσία στα Βαλκάνια ή την Τουρκία
  • οι επενδυτικές ευκαιρίες στον τομέα του ιαματικού τουρισμού και του τουρισμού ευεξίας λόγω του υφιστάμενου δικτύου  ιαματικών πηγών στην Ελλάδα
  • οι χαμηλές τιμές για την αγορά εγκαταλελειμένων εγκαταστάσεων στις βιομηχανικές ζώνες της χώρας

Εξηγώντας «γιατί να επενδύσει κανείς στην Ελλάδα», αναφέρθηκε στη στρατηγική θέση της χώρας στο σταυροδρόμι τριών ηπείρων και στους ισχυρούς επιχειρηματικούς και πολιτισμικούς δεσμούς με όλες τις χώρες της περιοχής

Σημείωσε ακόμη ότι η χώρα μας είναι φυσικό σημείο εισόδου στα Βαλκάνια και την κεντρική Ευρώπη για το παγκόσμιο εμπόριο από την Ανατολή, ενώ επισήμανε ότι τα τελευταία τέσσερα χρόνια η Ελλάδα βρίσκεται στην πρώτη θέση του ΟΟΣΑ ως προς την εφαρμογή μεταρρύθμισεων και ακόμη περισσότερες μεταρρυθμίσεις απελευθέρωσης αγορών προϊόντων και υπηρεσιών βρίσκονται σε εξέλιξη.

Αναφέρθηκε ακόμη σε εξαιρετικό ανθρώπινο κεφάλαιο με συγκεκριμένη τεχνογνωσία και διεθνή εμπειρία.

Ο κ. Μάρδας αναφέρθηκε ακόμη στις δυνατότητες ανάδειξης της Ελλάδας ως κέντρου logisticts.

Μεταξύ άλλων, τόνισε ότι η HP θα διανέμει πιο γρήγορα τα προϊόντα της μέσω θαλάσσης (Cosco) και σιδηροδρόμου (ΤΡΑΙΝΟΣΕ), η Huawei έχει αρχίσει να επιχειρεί στον σταθμό του Πειραιά προκειμένου να μεταφέρει προϊόντα στην Ευρώπη, ενώ η ΖΤΕ υπέγραψε συμφωνία χρήσης του σταθμού κοντέινερ του Πειραιά για 35 χρόνια ως κόμβο logistics για τη μεταφορά των προϊόντων σε 12 βασικές ευρωπαϊκές αγορές.

naftemporiki.gr