Στα 983 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα ενοποιημένα έσοδα της Aegean, το 2015, παρουσιάζοντας αύξηση 8%, σε σχέση με το 2014. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, «η επιβατική κίνηση αυξήθηκε κατά 15% και ανήλθε σε 11,6 εκατομμύρια επιβάτες, συνεχίζοντας τη δυναμική ανάπτυξης και κατά το δεύτερο έτος από την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Olympic Air». Αναλυτικότερα, τα καθαρά κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 6%, στα 100,3 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν στα 68,4 εκατ. ευρώ, 15% χαμηλότερα, σε σχέση με το 2014, λόγω της αύξησης των συντελεστών, καθώς και του αναβαλλόμενου φόρου.
Στα 983 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα ενοποιημένα έσοδα της Aegean, το 2015, παρουσιάζοντας αύξηση 8%, σε σχέση με το 2014. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, «η επιβατική κίνηση αυξήθηκε κατά 15% και ανήλθε σε 11,6 εκατομμύρια επιβάτες, συνεχίζοντας τη δυναμική ανάπτυξης και κατά το δεύτερο έτος από την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Olympic Air».
Αναλυτικότερα, τα καθαρά κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 6%, στα 100,3 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν στα 68,4 εκατ. ευρώ, 15% χαμηλότερα, σε σχέση με το 2014, λόγω της αύξησης των συντελεστών, καθώς και του αναβαλλόμενου φόρου.
Το λειτουργικό αποτέλεσμα προ χρηματοδοτικών αποτελεσμάτων, αποσβέσεων και μισθώσεων, διαμορφώθηκε στα 217,3 εκατ. ευρώ, ενώ τα λειτουργικά κέρδη EBITDA ανήλθαν στα 111 εκατ. ευρώ, με αποτέλεσμα τα ταμειακά διαθέσιμα, ισοδύναμα και λοιπές χρηματοοικονομικές επενδύσεις, να διαμορφωθούν στα 238 εκατ. ευρώ, στις 31.12.2015.
Στο δίκτυο εσωτερικού, η αύξηση της επιβατική κίνησης ανήλθε στο 7%, σε 5,6 εκατομμύρια επιβάτες, προερχόμενη από την προσφορά ακόμη χαμηλότερων ναύλων και τη σημαντική συνεισφορά της διερχόμενης κίνησης. Η αύξηση της κίνησης στο δίκτυο εξωτερικού ανήλθε στο 24%, με την εταιρεία να μεταφέρει 6 εκατομμύρια επιβάτες.
Ο διευθύνων σύμβουλος Δημήτρης Γερογιάννης ανέφερε ότι το 2015, «παρά τις αντίξοες συνθήκες, υλοποιήσαμε σημαντικές επενδύσεις σε ανάπτυξη δικτύου και νέου στόλου και η εταιρεία αναπτύχθηκε κατά 18% από πλευράς συνολικής παραγωγής σε χιλιομετρικούς επιβάτες, την ίδια περίοδο που η οικονομία της χώρας κατέγραψε ύφεση».
Πρόσθεσε επίσης ότι μέσα σε δύο έτη από την εξαγορά της Olympic Air, το 2013, η εταιρεία πέτυχε συνολικά 40% αύξηση της επιβατικής κίνησης εξωτερικού, ρυθμό πολλαπλάσιο της αύξησης των αεροπορικών αφίξεων στη χώρα. «Παράλληλα, παρουσιάσαμε νέα προϊόντα για οικογένειες, αναβαθμίσαμε το πρόγραμμα πιστότητας, αλλά και το επίπεδο των ηλεκτρονικών μας υπηρεσιών. Καταφέραμε με τις υπηρεσίες μας, αλλά και με χαμηλότερους ναύλους, να σημειώσουμε αύξηση της επιβατικής κίνησης και στις αγορές εσωτερικού, όπου αντιμετωπίζουμε νέο και ισχυρό ανταγωνισμό. Έτσι, τα οικονομικά μας αποτελέσματα βελτιώθηκαν για τρίτη συνεχή χρονιά», συμπλήρωσε.
Αναφερόμενος στο 2016, ο κ. Γερογιάννης εκτίμησε ότι αποτελεί μία χρονιά με σημαντικές προκλήσεις ανταγωνισμού και κινδύνους από το ασταθές περιβάλλον. Παράλληλα, όμως, όπως είπε, η Aegean αναμένει να ωριμάσουν οι προσπάθειες και επενδύσεις σε οργάνωση, ανάπτυξη και στόλο, που έχουν υλοποιηθεί τα τελευταία χρόνια. «Είναι θετικό, ωστόσο ότι σε αυτό το περιβάλλον, η ζήτηση για τη χώρα και, ιδιαίτερα, για την Αθήνα, τον κύριο κόμβο μας, διαφαίνεται ανθεκτική και ενισχυμένη από τους νέους προορισμούς και συνδέσεις, που, κυρίως, εμείς, αλλά και άλλοι, αναπτύσσουν», πρόσθεσε.
Σε ό, τι αφορά τη χρήση του 2015, το δ.σ. θα προτείνει τη διανομή μερίσματος 0,70 ευρώ ανά μετοχή.