Συνέχισε και το 2015 την «παράδοσή» της όσον αφορά στις βραβεύσεις στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών η Vodafone, αποσπώντας τρία βραβεία στο πλαίσιο της διοργάνωσης των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών για το 2015 από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).
Μεταξύ των βραβείων ήταν και το βραβείο για τον καλύτερο «Οργανισμό της Χρονιάς».
Η βράβευση της Vodafone σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, «αποτελεί ακόμα μία σημαντική αναγνώριση της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας της εταιρείας και της βέλτιστης εξυπηρέτησης των πελατών της σε όλα τα επίπεδα». Με στόχο την άριστη εμπειρία πελάτη η εταιρεία εκπαιδεύει και κινητοποιεί τους εργαζόμενους της ώστε να ανταποκρίνονται στις καθημερινές ανάγκες των πελατών.
Η Vodafone έλαβε Βραβεία και στις κατηγορίες «Επαγγελματίας της Χρονιάς» και «Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς», διάκριση που αφορά στην Ομάδα Εξυπηρέτησης για επιχειρήσεις και επαγγελματίες και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισαν την εξυπηρέτηση του πελάτη ως προσωπική υπόθεση. Η Vodafone αποτελεί την μόνη εταιρεία που υποστηρίζει με προσωπικό σύμβουλο όλους τους εταιρικούς πελάτες, ανεξαρτήτως μεγέθους, αλλά και τους ιδιώτες που έχουν σταθερό και κινητό στη Vodafone.
Σημειώνεται πως δεν είναι η πρώτη φορά που η Vodafone αποσπά διακρίσεις στον συγκεκριμένο θεσμό: Το 2012 είχε λάβει τέσσερα βραβεία, μεταξύ των οποίων και το Βραβείο για το καλύτερο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς με το οποίο είχε διακριθεί για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Επιπρόσθετα, η Vodafone είχε λάβει βραβεία και στις κατηγορίες «Μάνατζερ της χρονιάς στην εξυπηρέτηση πελατών μεγάλης εταιρίας», «Ομάδα της χρονιάς: Διαχείριση παραπόνων» καθώς και για την «Καινοτομία στην εξυπηρέτηση πελατών» που αφορά στην υπηρεσία «Έλεγχος Χρήσης» μέσω διαδικτύου ή κινητού.
.
Τα Βραβεία διοργανώνονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) με σκοπό την αναγνώριση ανθρώπων και οργανισμών που είναι αφοσιωμένοι στην εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών και καταναλωτών στην Ελλάδα, σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα. Το 2015 διοργανώθηκαν για 6η συνεχή χρονιά.
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, ο οποίος ιδρύθηκε το 2004 με την υποστήριξη 37 πολυεθνικών, μεγάλων Ελληνικών εταιρειών και επιστημονικών φορέων που λειτουργούν στην Ελλάδα. Σήμερα, περισσότερες από 70 εταιρείες είναι μέλη του Ινστιτούτου. Αποστολή του Ινστιτούτου είναι η ανάπτυξη και η προώθηση της ποιότητας στην εξυπηρέτηση του πελάτη, πολίτη, καταναλωτή στην Ελλάδα, στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα.