Προς βελτίωση οδεύει το καταναλωτικό κλίμα της Γερμανίας, καθώς η προσφυγική κρίση φαίνεται πως δεν απειλεί την ανάπτυξη της γερμανικής οικονομίας.
Προς βελτίωση οδεύει το καταναλωτικό κλίμα της Γερμανίας, καθώς η προσφυγική κρίση φαίνεται πως δεν απειλεί την ανάπτυξη της γερμανικής οικονομίας.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία της GfK, ο πρόδρομος καταναλωτικός δείκτης διαμορφώθηκε στις 9,5 μονάδες έναντι 9,4 μονάδων προηγουμένως, δεχόμενος ώθηση από την ισχυροποίηση της αγοράς εργασίας.
«Η μη εξεύρεση μόνιμης λύσης για το προσφυγικό πρόβλημα φαίνεται ότι δεν έχει κανέναν αντίκτυπο στους Γερμανούς πολίτες» αναφέρει η GfK.
Σε αντίθεση με το καταναλωτικό κλίμα, η κατάσταση στις επιχειρήσεις δεν είναι εξίσου ευοίωνη, καθώς το επιχειρηματικό κλίμα, σύμφωνα με στοιχεία του Ifo, υποχώρησε τον Φεβρουάριο στις 105,7 μονάδες από 107,3 μονάδες προηγουμένως, διολισθαίνοντας στο χαμηλότερο επίπεδο από τον Δεκέμβριο του 2014.