Σε επέκταση των εξαγωγών της σε νέες αγορές της Ασίας και της Αφρικής, αλλά και ενίσχυση της θέσης της στην εσωτερική αγορά στοχεύει για το 2016 η Ιντερπλάστ, με «όπλο» τη νέα καινοτομία που εισάγει στα συστήματα σωληνώσεων.
Από την έντυπη έκδοση
Του Γιώργου Χατζηλίδη
[email protected]
Σε επέκταση των εξαγωγών της σε νέες αγορές της Ασίας και της Αφρικής, αλλά και ενίσχυση της θέσης της στην εσωτερική αγορά στοχεύει για το 2016 η Ιντερπλάστ, με «όπλο» τη νέα καινοτομία που εισάγει στα συστήματα σωληνώσεων.
Η βορειοελλαδική βιομηχανία κατασκευής σωλήνων και εξαρτημάτων για έργα ύδρευσης, αποχέτευσης και θέρμανσης, κατάφερε το 2015 να πετύχει αύξηση τζίρου κατά 5%, φθάνοντας στα 10 εκατ. ευρώ, ενώ παράλληλα περιόρισε τις απώλειες στα καθαρά αποτελέσματά της. Η εταιρεία, που βίωσε τις δυσκολίες της εσωτερικής αγοράς από την κατάρρευση της εγχώριας κατασκευαστικής δραστηριότητας, κατάφερε να αντέξει στις πιέσεις της πολυετούς κρίσης μεταφέροντας το βάρος της στις εξαγωγές, οι οποίες σήμερα ξεπερνούν το 30% του κύκλου εργασιών της.
Τα προϊόντα της κατευθύνονται στις χώρες της Μέσης Ανατολής (Κουβέιτ, Κατάρ, Ιορδανία, Λιβύη), στα Βαλκάνια, στη Γερμανία, στη Γαλλία και τη Δανία. Οπως αναφέρει στη «Ν» ο πρόεδρος της Ιντερπλάστ Τάσος Ριζόπουλος, μέσα στο 2016 η εταιρεία θα επιδιώξει να ανοίξει την αγορά του Ιράν, που μετά την άρση των κυρώσεων παρουσιάζει μεγάλες ευκαιρίες, του Ιράκ αλλά και της Αφρικής, καθώς σε χώρες όπως η Νιγηρία και η Κένυα όπου σημειώνεται αύξηση της κατασκευαστικής δραστηριότητας.
Η Ιντερπλάστ λανσάρει στην αγορά μια νέα καινοτόμα σειρά προ-µονωµένων σωλήνων πολυουρεθάνης, με εξωτερικό περίβληµα PVC, που εξοικονομεί σημαντικά ποσοστά ενέργειας, αφενός περιορίζοντας τις απώλειες κατά 95% στη ροή ζεστού νερού και αφετέρου εκμηδενίζοντας τις περιπτώσεις υγροποίησης στα δίκτυα κλιματισμού. Το νέο σύστημα, που απευθύνεται τόσο σε μεγάλες κτηριακές εγκαταστάσεις (όπως ξενοδοχεία) όσο και για οικιακή χρήση, έχει κατοχυρωθεί ως πατέντα από τον Οργανισμό Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας και θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση Climatherm Energy που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα, στο Metropolitan Expo, στις 25-28 Φεβρουαρίου.
«Επενδύοντας στην καινοτομία και τις εξαγωγές, η εταιρεία κατάφερε να σταθεί όρθια μέσα σε πρωτόγνωρα δύσκολες συνθήκες και πλέον μπορούμε να είμαστε μόνο αισιόδοξοι για το μέλλον. Εκτιμούμε ότι το 2016 θα είναι η χρονιά επιστροφής της Ιντερπλάστ στην καθαρή κερδοφορία» τονίζει ο κ. Ριζόπουλος.