Στο τέλος του 2008 αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η αναβάθμιση του βόρειου τμήματος της σιδηροδρομικής γραμμής Πελοποννήσου με την κατασκευή δύο σηράγγων στο τμήμα Κιάτο - Αίγιο της νέας σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Αθηνών - Πατρών.
Το έργο που υπερβαίνει τα 100 εκατ. ευρώ, για το οποίο προσωρινός μειοδότης αναδείχθηκε η κοινοπραξία «Ακτωρ ΑΤΕ-Παντεχνική Α.Ε.», δημοπράτησε η ΕΡΓΟΣΕ στο πλαίσιο της υλοποίησης του Προγράμματος Σιδηροδρομικών Έργων, που χρηματοδοτείται από το Β' Ταμείο Συνοχής ετών 2000 - 2006 και τους Εθνικούς Πόρους.
Ο συνολικός προϋπολογισμός μελέτης του έργου είναι 100.500.000 ευρώ και συμπεριλαμβάνει την κατασκευή δύο σηράγγων στις θέσεις Πλάτανος και Τράπεζα καθώς επίσης και μιας σιδηροδρομικής γέφυρας στον Λαδοπόταμο. Ο σχεδιασμός των σηράγγων έγινε για διπλή σιδηροδρομική γραμμή, κανονικού εύρους με πρόβλεψη κατασκευής ηλεκτροκίνησης και διατομή 100 τ.μ. περίπου.
Οι σήραγγες, που θα κατασκευασθούν θα έχουν συνολικό μήκος 5 χλμ περίπου και συγκεκριμένα η σήραγγα Πλατάνου θα έχει μήκος 2.293 μέτρα και η σήραγγα Τράπεζας 2.748 μέτρα. Η κάθε σήραγγα θα διαθέτει από δύο σήραγγες διαφυγής το συνολικό μήκος των οποίων είναι 1000 μέτρα περίπου.
Η συνολική προθεσμία εκτέλεσης του έργου είναι 36 ημερολογιακοί μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης.
Τέλος, στο διαγωνισμό έλαβαν μέρος δύο κοινοπραξίες εργοληπτικών επιχειρήσεων και τέσσερις μεμονωμένες εργοληπτικές επιχειρήσεις, ενώ μετά το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών αναδείχτηκε προσωρινός μειοδότης η παραπάνω κοινοπραξία.