Οικονομία & Αγορές
Δευτέρα, 11 Ιανουαρίου 2016 13:56

Πώς η κρίση αλλάζει τις τάσεις στα προϊόντα ομορφιάς

H αίσθηση του κοινού ότι πολλά προϊόντα είναι υπερτιμημένα, το δυναμικό νεανικό κοινό ηλικίας 18-34, οι έξι στις δέκα γυναίκες που βάφονται και ασχολούνται με την ομορφιά τους κάθε μέρα, οι άνδρες που αποσπούν ολοένα μεγαλύτερο μερίδιο αλλά και οι ανοδικές τάσεις στις online αγορές αποτελούν τις βασικότερες τάσεις στην αγορά προϊόντων ομορφιάς που θέτουν τα standards στις στρατηγικές των βιομηχανιών.

Από την έντυπη έκδοση

Της Σοφίας Εμμανουήλ
[email protected]

H αίσθηση του κοινού ότι πολλά προϊόντα είναι υπερτιμημένα, το δυναμικό νεανικό κοινό ηλικίας 18-34, οι έξι στις δέκα γυναίκες που βάφονται και ασχολούνται με την ομορφιά τους κάθε μέρα, οι άνδρες που αποσπούν ολοένα μεγαλύτερο μερίδιο αλλά και οι ανοδικές τάσεις στις online αγορές αποτελούν τις βασικότερες τάσεις στην αγορά προϊόντων ομορφιάς που θέτουν τα standards στις στρατηγικές των βιομηχανιών.

Οι καλύτερες πελάτισσες της αγοράς καλλυντικών είναι οι νεότερες γυναίκες ηλικίας 18-34 ετών που δαπανούν κατά μέσο όρο 130 ευρώ για προϊόντα και υπηρεσίες ομορφιάς (και επιπλέον 234 ευρώ για ντύσιμο).

Η κατηγορία αυτή αποτελεί το 34% του δείγματος σχετικής έρευνας που διενήργησε η Focus Bari λίγο πριν πέσει η αυλαία του 2015.

Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική».