Υπάρχουν σενάρια για την «Ολυμπιακή Αεροπορία», θα πρέπει όμως να τελειώσουν πρώτα οι επαφές του συμβουλευτικού Οίκου «Lazard», οπότε θα ξέρουμε τι ζητούν οι ενδιαφερόμενες πλευρές και θα ληφθούν οι αποφάσεις, δήλωσε σήμερα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Θεόδωρος Ρουσόπουλος, ερωτηθείς για τις εξελίξεις στο θέμα της Ολυμπιακής.
Σε ερώτηση εάν στο διάδοχο σχήμα της Ολυμπιακής είναι πιθανόν να συμμετάσχει και το ελληνικό Δημόσιο, ο κ. Ρουσόπουλος απάντησε ότι η πολιτική βούληση της κυβέρνησης εκφράστηκε στο ανώτατο επίπεδο από τον πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή, ο οποίος είπε ότι η εταιρεία με τη μορφή που έχει, δεν μπορεί να συνεχίσει να λειτουργεί.
Ερωτηθείς για τη θέση της κυβέρνησης στην πρόταση του προέδρου του ΣΥΝ, Αλέκου Αλαβάνου, για σύσταση εξεταστικής επιτροπής για την Ολυμπιακή, ο κ. Ρουσόπουλος σημείωσε ότι πρόκειται για μία ευαίσθητη διαδικασία, επισημαίνοντας ότι πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί, και πως η κυβέρνηση τάσσεται υπέρ της διαφάνειας και υπέρ του να ακουστούν όλες οι απόψεις.
Εν τω μεταξύ, o ιδρυτής της εταιρείας Olympic Investors, Κώστας Αλεξάκης, δήλωσε στην ομογενειακή εφημερίδα της Νέας Υόρκης «GreekNews» ότι η εταιρεία του εξακολουθεί να ενδιαφέρεται για την εξαγορά των Ολυμπιακών Αερογραμμών, παρά το μεγάλο πρόστιμο που επέβαλε στην εταιρεία η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
H Olympic Investors έχει προκριθεί στον διαγωνισμό για την πώληση της Ολυμπιακής και έχει υπογράψει με το Δημόσιο μη δεσμευτικό προσύμφωνο. Ο κ. Αλεξάκης επανέλαβε το ενδιαφέρον εξαγοράς της, αλλά δεν έκρυψε τον προβληματισμό του για το ύψος του προστίμου που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, εκφράζοντας την πεποίθησή πως η κυβέρνηση θα μεριμνήσει γι' αυτό. Επισήμανε ότι η εξέλιξη των Βρυξελλών ήταν αναμενόμενη εδώ και καιρό και δεν αποτέλεσε έκπληξη. Μάλιστα η εταιρεία του, όπως είπε, την είχε λάβει υπόψη στις διαπραγματεύσεις της με την ελληνική κυβέρνηση.
Κληθείς να σχολιάσει αιχμές ανταγωνιστών για τις δυνατότητες της Olympic Investors Υοrk Capital, υποστήριξε ότι τα 6,5 δισ. δολάρια που έχει στα ταμεία της η York Capital, φθάνουν και περισσεύουν για την εξαγορά της εταιρείας. Διαβεβαίωσε ακόμα ότι όχι μόνο δεν κινδυνεύουν οι θέσεις εργασίας των υπαλλήλων της ΟΑ, αλλά ότι με το άνοιγμα γραμμής προς την Βαλτιμόρη, θα προσληφθεί επιπλέον προσωπικό.
Ο κ. Αλεξάκης δήλωσε κατηγορηματικά ότι η Ολυμπιακή πρέπει να συνεχίσει να λειτουργεί ενωμένη όπως είναι σήμερα, επισημαίνοντας ότι η Olympic Investors δεν ενδιαφέρεται να μπει σε διαδικασία αγοράς τμημάτων της ΟΑ.
Σύμερα το μεσημέρι ο κ. Αλεξάκης, έφθασε στην Αθήνα, όπου και αναμένεται να έχει συναντήσεις με αρμόδια κυβερνητικά στελέχη, για το θέμα της πώλησης της Ολυμπιακής.
Σε δηλώσεις του στο διεθνές αεροδρόμιο «Ελεύθεριος Βενιζέλος», ο ελληνοαμερικανός επίχειρηματίας μίλησε και για τα μελλοντικά σχέδια της Olympic Investors York Capital για την Ολυμπιακή, τονίζοντας ότι θα αναπτύξει ακόμη περισσότερο την εταιρεία, θα ανοίξει άλλο ένα γραφείο στις ΗΠΑ και θα αγοράσει άλλα οκτώ αεροσκάφη, τρία τύπου Μπόϊνγκ και πέντε τύπου ΑΤR.
Την ίδια ώρα οι εργαζόμενοι τηρούν στάση αναμονής. Σήμερα πραγματοποιήθηκε συγκέντρωση στο Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών όλων των Σωματείων των εργαζομένων στην Ολυμπιακή. Στη συγκέντρωση που είχε διοργανώσει η ΟΣΠΑ σε συνεργασία με τη ΓΣΕΕ, παρέστησαν και εκπρόσωποι των εργατικών Κέντρων των 32 νομών της χώρας όπου λειτουργούν πολιτικά αεροδρόμια. Οι εργαζόμενοι εξέφρασαν για άλλη μια φορά την αντίθεσή τους στο κλείσιμο της εταιρίας, απέρριψαν τα σενάρια περί εκκαθάρισης εν λειτουργία και ζήτησαν από την κυβέρνηση να αναζητήσει μια λύση που θα διασφαλίζει τόσο τη συνέχιση λειτουργίας της Ολυμπιακής, όσο και τα εργασιακά τους δικαιώματα.