Ως η «Καλύτερη Τράπεζα Λιανικής Τραπεζικής στην Ελλάδα» ανακηρύχθηκε η Eurobank για το 2015, από το διεθνούς κύρους περιοδικό World Finance.
Ως η «Καλύτερη Τράπεζα Λιανικής Τραπεζικής στην Ελλάδα» ανακηρύχθηκε η Eurobank για το 2015, από το διεθνούς κύρους περιοδικό World Finance.
Η βράβευση, για δεύτερη συνεχή χρονιά, αποτελεί επιβεβαίωση για το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που παρέχει η Λιανική Τραπεζική της Eurobank διατηρώντας ηγετική θέση στην ελληνική αγορά.
Κάθε χρόνο το εξειδικευμένο διεθνές περιοδικό World Finance βραβεύει τους καλύτερους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς, ανά τον κόσμο, με βάση μια σειρά αυστηρών κριτηρίων, που σχετίζονται με την καινοτομία και ευρηματικότητα σε διάφορες κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών. Ειδικότερα, τα βραβεία του World Finance χαρακτηρίζονται από τον οικονομικό Τύπο, ως η κορυφαία αναγνώριση στον τραπεζικό χώρο και αποτελούν έμπρακτη ψήφο εμπιστοσύνης στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών μας, αλλά και στη δυνατότητα να ανταποκρινόμαστε άμεσα στις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των ιδιωτών πελατών στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, σε μια δύσκολη και ιδιαίτερα απαιτητική χρονιά τόσο για τη χώρα, όσο και για το τραπεζικό σύστημα εν γένει, η Eurobank, έχοντας πάντα στο επίκεντρο τις ανάγκες των πελατών της και με στόχο τη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης και αμοιβαίου οφέλους, συνέχισε να:
Σε επίπεδο εξυπηρέτησης, η τράπεζα διακρίθηκε και για την ικανότητα ανταπόκρισης των στελεχών της σε όλα τα δίκτυα (καταστήματα, Europhone Banking, E-Banking) ιδιαίτερα κατά την περίοδο επιβολής των capital controls. Οι επιδόσεις αυτές αποτυπώθηκαν μέσω ερευνητικών αποτελεσμάτων στην αξιολόγηση των πελατών της ως προς την ικανοποίηση εξυπηρέτησής τους κατά τη συγκεκριμένη περίοδο και κατέδειξαν βελτίωση σε σχέση με τους ανταγωνιστές της.
Με αυτά τα εφόδια η Eurobank ισχυρότερη από ποτέ, ιδίως μετά την επιτυχημένη αύξηση μετοχικού κεφαλαίου με ιδιωτικά κεφάλαια, συνεχίζει με αισιοδοξία και αίσθημα ευθύνης προς την κοινωνία και τους πελάτες της να είναι η Τράπεζα που θα συμβάλλει, με σχέδιο, στόχους, πελατοκεντρικότητα, σύγχρονα συστήματα, εταιρική διακυβέρνηση, διαφάνεια και ευελιξία, στην εθνική προσπάθεια εξόδου από την κρίση, στηρίζοντας τους πελάτες της και την επιστροφή της οικονομίας στη βιώσιμη ανάπτυξη.