Στα νότια προάστια επεκτείνεται η αλυσίδα McDonald’s, της οποίας την πανελλαδική ανάπτυξη συνεχίζει μεθοδικά η Premier Capital Hellas, που έχει πλέον υπό τον έλεγχό της ένα δίκτυο 22 καταστημάτων και σχεδιάζει να τα αυξήσει σε 31 στην επόμενη τριετία.
Από την έντυπη έκδοση
Της Σοφίας Εμμανουήλ
[email protected]
Στα νότια προάστια επεκτείνεται η αλυσίδα McDonald’s, της οποίας την πανελλαδική ανάπτυξη συνεχίζει μεθοδικά η Premier Capital Hellas, που έχει πλέον υπό τον έλεγχό της ένα δίκτυο 22 καταστημάτων και σχεδιάζει να τα αυξήσει σε 31 στην επόμενη τριετία.
Το νέο κατάστημα της αλυσίδας άνοιξε στις 11 Δεκεμβρίου, επί της Λ. Ποσειδώνος & Β. Κατράκη 1, στη Γλυφάδα - μια υποσχόμενη αγορά που αποτελεί σημείο αναφοράς για τους μεγάλους παίκτες της εστίασης αλλά και για τα σήματα μόδας λόγω της συνεχούς ανάπτυξης του παραλιακού μετώπου, της αυξανόμενης τουριστικής κίνησης και της εμπορικής δραστηριότητας στην περιοχή.
Το συνολικό ύψος της επένδυσης για την Premier Capital Hellas στο συγκεκριμένο κατάστημα υπολογίζεται σε 1 εκατ. ευρώ και ανεβάζει το συνολικό ύψος των επενδύσεών της σε νέα καταστήματα στην Ελλάδα πάνω από τα 8 εκατ. ευρώ.
Σημειώνεται ότι το νέο εστιατόριο, του οποίου τα εγκαίνια έχουν προγραμματιστεί για τις 21 Δεκεμβρίου, απασχολεί συνολικά 33 εργαζόμενους, ενώ στο σύνολο του δικτύου της McDonald’s οι εργαζόμενοι ξεπερνούν τους 500.
Μάλιστα, ο Victor Tedesco, Managing Director για την Ελλάδα της Premier Capital PLC (που είναι ο Developmental Licensee της McDonald’s στην Ελλάδα), δεσμεύεται ότι η εταιρεία του θα συνεχίσει την ανάπτυξη της αλυσίδας τόσο στην Αθήνα όσο και σε ολόκληρη την Ελλάδα ανεβάζοντας τον πήχη για τις επενδύσεις των επόμενων τριών ετών.
Σχεδιάζει να αναπτύξει 9 ακόμα καταστήματα, ήτοι 280 νέες θέσεις εργασίας επενδύοντας περισσότερα από 10,5 εκατ. ευρώ.
Τα μελλοντικά σχέδια της Premier Capital Hellas φαίνεται να πριμοδοτούν και οι οικονομικές επιδόσεις της.
Η εταιρεία, μέλος του μαλτέζικου ομίλου Premier Capital, που πήρε τα ηνία για την ανάπτυξη του αμερικανικού σήματος στη χώρα μας τον Ιούνιο του 2011 -στην κορύφωση της οικονομικής κρίσης κι ενώ τα προηγούμενα χρόνια είχαν επενδυθεί πάνω από 100 εκατoμμύρια ευρώ για την ανάπτυξη της αλυσίδας, χωρίς όμως αυτή να καταστεί ποτέ κερδοφόρα-, ήδη στη χρήση 2014 εμφάνισε μικρά κέρδη 36.474 ευρώ από ζημιές 681.970 στην προηγούμενη χρήση, με αύξηση πωλήσεων στα 21,019 εκατoμμύρια ευρώ από 18,632 εκατoμμύρια ευρώ αντίστοιχα.
Επέκταση και σε νησιά
Η ηγετική ομάδα της Premier Capital Hellas φέρεται να μελετά περιοχές σε νησιά αλλά και επαρχιακές πόλεις για περαιτέρω επέκταση, ενώ ειδικότερα για την επένδυση στη Γλυφάδα θα πρέπει να επισημανθεί ότι αποτελεί στρατηγικής σημασίας κίνηση για την εταιρεία.
Το νέο εστιατόριο σηματοδοτεί την επαναδραστηριοποίηση της αλυσίδας McDonald’s στην τοπική αγορά, με ανανεωμένη εικόνα, ύφος και με μεγαλύτερη γκάμα υπηρεσιών, όπως σημειώνει ο κ. Tedesco, εξηγώντας ότι η εταιρεία αναβαθμίζει τις υπηρεσίες της στα νέα εστιατόρια υιοθετώντας ψηφιακές εφαρμογές που χειρίζεται προσωπικά ο πελάτης, βελτιώνοντας τη συνολική εμπειρία του μέσα στο κατάστημα.
Τα kiosks
Το νέο εστιατόριο εκτείνεται σε τρία επίπεδα, ισόγειο, ημιώροφο και υπόγειο, ενώ διαθέτει ειδικό χώρο για πάρτι, καθώς και σύντομα εξωτερική παιδική χαρά.
Λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα, ενώ προσφέρει και ψηφιακή εμπειρία με το μηχάνημα αυτόματης συναλλαγής (kiosk). Τα kiosks είναι καινοτόμες εφαρμογές (οθόνες)μέσα στο εστιατόριο, τα οποία χειρίζεται προσωπικά ο πελάτης που έχει τη δυνατότητα να επιλέγει ο ίδιος το μενού του έχοντας τον έλεγχο στην παραγγελία του.
Ανάλογο μηχάνημα αυτόματης συναλλαγής λειτουργεί και στο εστιατόριο του Αλίμου, και θα υπάρχει εφεξής σε κάθε νέο εστιατόριο McDonald’s.