Την εξαγορά του 70% της πολωνικής εταιρείας προϊόντων συσκευασίας πολυαιθυλενίου Polipak Sp. ανακοίνωσε ο όμιλος Σαράντη, μέσω της θυγατρικής της στην Πολωνία Sarantis Polska S.A.
Την εξαγορά του 70% της πολωνικής εταιρείας προϊόντων συσκευασίας πολυαιθυλενίου Polipak Sp. ανακοίνωσε ο όμιλος Σαράντη, μέσω της θυγατρικής της στην Πολωνία Sarantis Polska S.A.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η εξαγορά υποστηρίζει περαιτέρω τη γεωγραφική παρουσία του ομίλου στην αγορά όπου ήδη δραστηριοποιείται, αλλά και παρέχει ευκαιρίες ανάπτυξης σε νέες αγορές.
Η εταιρεία Polipak, με εργοστάσιο παραγωγής και αποθηκευτικούς χώρους στην Πολωνία, δραστηριοποιείται στην παραγωγή προϊόντων συσκευασίας πολυαιθυλενίου (κυρίως σακούλες απορριμμάτων).
Η τρέχουσα παραγωγή της εταιρείας Polipak περιλαμβάνει, κυρίως, σακούλες απορριμμάτων ιδιωτικής ετικέτας, καθώς και τις επώνυμες σακούλες απορριμμάτων του ομίλου Σαράντη, καλύπτοντας περίπου το 10% των συνολικών αναγκών του σε σακούλες απορριμμάτων. Εξαιρώντας τις πωλήσεις προς τον όμιλο Σαράντη, οι ετήσιες πωλήσεις της Polipak, για το 2015, ανέρχονται σε περίπου 13,7 εκατ. ευρώ, ενώ το περιθώριο EBITDA εκτιμάται ότι θα διαμορφωθεί σε 10%.
Η εξαγορά αυτοχρηματοδοτήθηκε από τον όμιλο και το κόστος της ανήλθε στα 4,5 εκατ. ευρώ. Η διοίκηση του ομίλου διαβεβαιώνει ότι θα δώσει έμφαση σε πρώτο στάδιο στη μεταφορά κατά το 2016 ολόκληρης της παραγωγής σε σακούλες απορριμμάτων του ομίλου προς την Polipak, εκμεταλλευόμενη το όφελος σε επίπεδο κόστους παραγωγής, ενώ, παράλληλα, θα γίνει προετοιμασία του ομίλου, προκειμένου σε δεύτερο στάδιο να πραγματοποιηθεί επέκταση της υπάρχουσας δραστηριότητας ιδιωτικής ετικέτας.
Η εν λόγω εξαγορά, συνεχίζει, προσδίδει σημαντική αξία στον όμιλο, καθώς όχι μόνο ενισχύει την κατηγορία των επωνύμων προϊόντων οικιακής χρήσης του ομίλου που αποτελεί βασική επιχειρηματική του δραστηριότητα, αλλά και προσφέρει την ευκαιρία στον όμιλο να διεισδύσει στην αγορά των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Εκμεταλλευόμενος το βελτιωμένο κόστος παραγωγής, ο όμιλος μπορεί να αξιοποιήσει περαιτέρω υφιστάμενες συνεργασίες, καθώς και να επεκτείνει την πελατειακή του βάση, διεισδύοντας στην αγορά των καταστημάτων discount.