«Χτίζουμε τη μεγαλύτερη διαφημιστική εκστρατεία που έγινε ποτέ με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση και αναβάθμιση του εθνικού τουριστικού προϊόντος». Ετσι, έκλεισε η πρώτη συνάντηση μεταξύ της διοίκησης του ΕΟΤ, της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης και της κοινοπραξίας Ashley & Holmes/Karamella/Publicitas, που έχει ανακηρυχθεί ανάδοχος στο διαγωνισμό του ΕΟΤ για τη διαφήμιση στο εξωτερικό, συνολικού προϋπολογισμού 1,45 εκατ. ευρώ. Η εκστρατεία θα αρχίσει νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά, θα αφορά 42 χώρες.