Σε μία νέα στρατηγική συμμαχία προχωρούν η Ernst & Young (ΕΥ) και το LinkedIn, προκειμένου να προσφέρουν από κοινού υπηρεσίες, επιτρέποντας σε περισσότερες επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο να χρησιμοποιούν την τεχνολογία, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις καινοτόμες τεχνικές πωλήσεων για να ενδυναμώσουν την πρόσβασή τους στην αγορά.
Σε μία νέα στρατηγική συμμαχία προχωρούν η Ernst & Young (ΕΥ) και το LinkedIn, προκειμένου να προσφέρουν από κοινού υπηρεσίες, επιτρέποντας σε περισσότερες επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο να χρησιμοποιούν την τεχνολογία, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις καινοτόμες τεχνικές πωλήσεων για να ενδυναμώσουν την πρόσβασή τους στην αγορά.
«Η εκτεταμένη τεχνογνωσία της ΕΥ στον επιχειρηματικό μετασχηματισμό, η δυνατότητα ανάλυσης δεδομένων και η παγκόσμια εμβέλειά της, σε συνδυασμό με την πλατφόρμα και το δίκτυο του LinkedIn με περισσοτέρους από 400 εκατομμύρια επαγγελματίες σε όλο τον κόσμο, μπορούν να μεταμορφώσουν αποτελεσματικά τη διαχείριση πελατών», αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.
Ενώνοντας τις δυνάμεις τους, οι δύο οργανισμοί μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να αναπτύξουν στενότερες και πιο αποδοτικές σχέσεις με τους πελάτες τους, μέσα από τη χρήση ανάλυσης δεδομένων. Αυτή η στρατηγική σχέση θα οδηγήσει στη συνεργασία για την από κοινού δημιουργία λύσεων και υπηρεσιών.
«Πρόκειται για μια ισχυρή σχέση συνεργασίας. Στην ΕΥ, προσπαθούμε συνεχώς να φτιάξουμε έναν καλύτερο κόσμο, προσφέροντας στους πελάτες μας τα εργαλεία και τις υπηρεσίες που είναι απαραίτητα σε ένα επιχειρηματικό περιβάλλον που μεταβάλλεται δυναμικά. Οι εξελίξεις στην τεχνολογία και στην ανάλυση δεδομένων έχουν μεταμορφώσει τον τρόπο που λειτουργούν οι επιχειρήσεις. Η ΕΥ σε συνεργασία με το LinkedIn, θα προσφέρουν στις επιχειρήσεις καινοτόμα εργαλεία για να ανταποκριθούν με επιτυχία σε αυτές τις νέες συνθήκες», σχολίασε ο Mark Weinberger, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΥ παγκοσμίως.