Η Toyota, την οποία είχε εκθρονίσει το πρώτο εξάμηνο η Volkswagen, ξαναπέρασε μπροστά στις πωλήσεις στο σύνολο των πρώτων εννέα μηνών του 2015, σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα.
Η Toyota, την οποία είχε εκθρονίσει το πρώτο εξάμηνο η Volkswagen, ξαναπέρασε μπροστά στις πωλήσεις στο σύνολο των πρώτων εννέα μηνών του 2015, σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα.
Από τον Ιανουάριο ως τον Σεπτέμβριο, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία πούλησε περισσότερα από 7,49 εκατομμύρια αυτοκίνητα, έναντι 7,43 εκατομμυρίων η γερμανική ανταγωνίστριά της, η οποία δεν είχε ακόμη επηρεαστεί εκείνη την περίοδο από το σκάνδαλο με τις παραποιημένες τιμές ρύπων, το οποίο αποκαλύφθηκε κατά το δεύτερο μισό του Σεπτεμβρίου.
Οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες είδαν τις πωλήσεις τους να μειώνονται περίπου στο ίδιο ποσοστό, δηλαδή κατά 1,5%. Στην περίπτωση της Toyota, η πτώση αυτή εξηγείται από μια μείωση των πωλήσεων κατά 7,8% στην Ιαπωνία, λόγω της εύθραυστης ανάκαμψης της οικονομίας στη χώρα. Από την πλευρά της η Volkswagen υπέστη τις συνέπειες της αστάθειας σε ορισμένες αγορές, μεταξύ των οποίων η Κίνα και η Βραζιλία.
Ωστόσο, τον πραγματικό αντίκτυπο στις πωλήσεις θα καθορίσουν τα στοιχεία των επόμενων μηνών.
Όσον αφορά στο σκάνδαλο με το επίμαχο λογισμικό που παραποιούσε τα αποτελέσματα των μετρήσεων στους ελέγχους για την εκπομπή ρύπων, ο νέος διευθύνων σύμβουλος της αυτοκινητοβιομηχανίας Ματίας Μίλερ δήλωσε ότι δεν βλέπει προς το παρόν να υπάρχει βουτιά στις πωλήσεις.
Ορισμένοι αναλυτές πιστεύουν ότι οι αντιπρόσωποι της Volkswagen συναινούν σε μεγάλες εκπτώσεις προς τους πελάτες για να διατηρήσουν υψηλά τις παραγγελίες.