Τα οφέλη της νέας εμπορικής στρατηγικής του Ομίλου ΟΤΕ, τόσο για τον καταναλωτή όσο και για την εταιρεία και τους εργαζομένους της, επισημαίνει σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Ζαχαρίας Πιπερίδης, Chief Operating Officer του Ομίλου ΟΤΕ.
Τα οφέλη της νέας εμπορικής στρατηγικής του Ομίλου ΟΤΕ, τόσο για τον καταναλωτή όσο και για την εταιρεία και τους εργαζομένους της, επισημαίνει σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Ζαχαρίας Πιπερίδης, Chief Operating Officer του Ομίλου ΟΤΕ.
Σημειώνεται ότι ο Όμιλος προχωρά στην καθιέρωση μιας ενιαίας εμπορικής ονομασίας, καθώς πολύ σύντομα, πιθανόν μέσα στον επόμενο μήνα, η ένωση των δύο γνωστών μαρκών, του ΟΤΕ και της COSMOTE, θα δημιουργήσει τη νέα κοινή μάρκα COSMOTΕ. Η νέα μάρκα θα «ντύνει» όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του ομίλου σε σταθερή, κινητή τηλεφωνία, καθώς και το Ιnternet.
Πρόκειται για μια απόφαση «που είναι σύμφωνη με τις τάσεις της αγοράς διεθνώς», αναφέρει ο κ. Πιπερίδης και ξεκαθαρίζει πως δεν υπάρχει «καμία αλλαγή για τους εργαζόμενους», αφού δεν αφορά σε νομική ενοποίηση.
Όπως σημειώνει, η ενιαία εμπορική μάρκα είναι αποτέλεσμα της συνεχούς προσπάθειας της εταιρείας να ανταποκριθεί στις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς και των πελατών της.
«Η καθημερινότητά όλων έχει αλλάξει. Δεν έχουμε μόνο σταθερό ή κινητό τηλέφωνο, αλλά και Internet και e-mail, με πρόσβαση από το σπίτι, το γραφείο ή το tablet μας. Η σύγκλιση σταθερής-κινητής τηλεφωνίας διαμορφώθηκε από τη ζήτηση της αγοράς και τις ανάγκες των καταναλωτών και όχι μόνο από την εξέλιξη της τεχνολογίας. Οι καταναλωτές γίνονται πιο απαιτητικοί. Θέλουν τις καλύτερες δυνατές τιμές για τις καλύτερες υπηρεσίες. Θέλουν συνέπεια και συνέχεια από τον πάροχό τους και επιθυμούν να έχουν ένα σημείο αναφοράς, ώστε όταν το αναζητήσουν για εξυπηρέτηση ή τεχνική βοήθεια να γνωρίζουν ότι είναι ένα, λειτουργικό και αποτελεσματικό», τονίζει ο κ. Πιπερίδης.
Επισημαίνει επίσης ότι η απόφαση για την καθιέρωση ενιαίας εικόνας στις εμπορικές προτάσεις της εταιρείας είναι σύμφωνη με τις τάσεις της αγοράς διεθνώς, ενώ ερωτηθείς αν θα επηρεαστεί ο ΟΤΕ ως εταιρεία αναφέρει: «Η κοινή εμπορική ονομασία, η εικόνα αν θέλετε, είναι το τελευταίο που αλλάζουμε. Πρώτα φροντίσαμε να αλλάξουμε όλα τα υπόλοιπα στον τρόπο λειτουργίας μας».
«Προχωρήσαμε στον εκσυγχρονισμό των συστημάτων μας, απλοποιήσαμε διαδικασίες και δομές, ενισχύσαμε τις εμπορικές μας προτάσεις και εκπαιδεύσαμε τους ανθρώπους μας, ώστε να παρέχουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση. Πραγματοποιήσαμε σημαντικές επενδύσεις, ύψους 2 δισ. ευρώ σε υποδομές σταθερής και κινητής τηλεφωνίας την περασμένη πενταετία, για να υλοποιηθούν όλα αυτά. Σήμερα επενδύουμε 1,2 δισ. ευρώ την τετραετία και δημιουργούμε τα δίκτυα του μέλλοντος, προσφέροντας στους πελάτες μας ταχύτητες έως 50 Mbps μέσω VDSL και έως 375 Mbps μέσω 4G+», σημειώνει ο κ. Πιπερίδης.
Διαβεβαιώνει επίσης πως δεν θα αλλάξει τίποτα για τους εργαζόμενους. «Εξάλλου δεν μιλάμε για νομική ενοποίηση. Οι εταιρείες ΟΤΕ και COSMOTE θα παραμείνουν ξεχωριστές νομικές οντότητες», εξηγεί.
Πηγή: ΑΜΠΕ