Την εφαρμογή σημαντικών διαρθρωτικών αλλαγών στον όμιλο Volkswagen, έπειτα από το σκάνδαλο Dieselgate, προανήγγειλε ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας Βόλφγκανγκ Σόιμπλε.
Την εφαρμογή σημαντικών διαρθρωτικών αλλαγών στον όμιλο Volkswagen, έπειτα από το σκάνδαλο Dieselgate, προανήγγειλε ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας Βόλφγκανγκ Σόιμπλε.
«Στο τέλος, τίποτε δεν θα θυμίζει την παλιά VW», είπε ο Σόιμπλε σε τοπική εφημερίδα αρνούμενος ότι το σκάνδαλο απειλεί τη γερμανική οικονομία ή τη Γερμανία ως επενδυτικό προορισμό. «Θα βγούμε ισχυρότεροι από αυτή την κρίση. Διδασκόμαστε από τις κρίσεις», τόνισε.
Ένα εκατ. αυτοκίνητα στη Γαλλία φέρουν το επίμαχο λογισμικό
Εν τω μεταξύ, η γαλλική θυγατρική της Volkswagen ανακοίνωσε σήμερα ότι περίπου ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα με κινητήρες ντίζελ που έχουν πωληθεί τα τελευταία χρόνια στη Γαλλία είναι εξοπλισμένα με το λογισμικό που επιτρέπει την εξαπάτηση των ελέγχων εκπομπής ρύπων.
Πρόκειται για 574.259 μοντέλα της Volkswagen, 189.322 Audi, 66.572 Skoda, 93.388 SEAT και 24.523 επαγγελματικά οχήματα Volkswagen, σύμφωνα με την ανακοίνωση.
Κατατέθηκαν οι πρώτες αγωγές στη Νότια Κορέα
Στη Νότια Κορέα κατατέθηκαν οι πρώτες δύο αγωγές από ιδιοκτήτες αυτοκινήτων της Volkswagen και δεκάδες θα ακολουθήσουν την ερχόμενη εβδομάδα, όπως έγινε γνωστό από δικηγορική εταιρεία στη Σεούλ.
«Οι πελάτες μας δεν θα είχαν ποτέ αγοράσει Volkswagen, αν γνώριζαν τα πραγματικά αποτελέσματα των ελέγχων εκπομπής ρύπων», δήλωσε εκπρόσωπος της Barun Law, ο οποίος θεωρεί ότι η συμπεριφορά της εταιρείας αποτελεί αισχροκέρδεια από ποινικής απόψεως.
Αναμένεται ότι οι ενάγοντες θα ζητήσουν την ακύρωση της αγοράς του αυτοκινήτου τους, επιστροφή του τιμήματος, καθώς και την καταβολή αποζημίωσης ανάλογα με την παλαιότητα του οχήματος.
Περί τα 59.000 αυτοκίνητα της Volkswagen εξοπλισμένα με το επίμαχο λογισμικό κυκλοφορούν στη Νότια Κορέα.