Το ισχυρό δολάριο περιόρισε την ανάπτυξη της κερδοφορίας της Hennes & Mauritz κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους, ωστόσο η σουηδική αλυσίδα καταστημάτων ένδυσης διατηρεί τα σχέδιά της για άνοιγμα 400 καταστημάτων φέτος. Βασικές αγορές επέκτασής της είναι η Κίνα και οι ΗΠΑ.
Το ισχυρό δολάριο περιόρισε την ανάπτυξη της κερδοφορίας της Hennes & Mauritz κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους, ωστόσο η σουηδική αλυσίδα καταστημάτων ένδυσης διατηρεί τα σχέδιά της για άνοιγμα 400 καταστημάτων φέτος. Βασικές αγορές επέκτασής της είναι η Κίνα και οι ΗΠΑ.
Παράλληλα, συνεχίζεται η επέκταση της εταιρείας στο διαδίκτυο. Φέτος αναμένεται να ανοίξουν online καταστήματα στην Ελβετία και τη Ρωσία, ενώ το 2016 η H&M σχεδιάζει να ανοίξει online καταστήματα σε άλλες εννέα αγορές.
Όσον αφορά στα κέρδη της σουηδικής εταιρείας, αυτά αυξήθηκαν ελαφρώς σε 5,31 δισ. σουηδικές κορόνες (630,8 εκατ. δολ.) στο τρίμηνο μέχρι τον Αύγουστο, από 5,30 δισ. κορόνες ένα χρόνο νωρίτερα. Οι αναλυτές τα ανέμεναν στα 5,33 δισ. κορόνες.
Οι πωλήσεις, εξαιρουμένου του ΦΠΑ, ανήλθαν σε 46,02 δισ. σουηδικές κορόνες από 38,81 δισ. κορόνες το αντίστοιχο διάστημα του 2014.