Οικονομία & Αγορές
Πέμπτη, 10 Νοεμβρίου 2005 14:11

ΥΠΑΝ: 32 παραβάσεις σε βυτιοφόρα μεταφοράς πετρελαίου θέρμανσης

Tα αποτελέσματα των ελέγχων σε βυτιοφόρα μεταφοράς πετρελαίου θέρμανσης από τα αρμόδια συνεργεία του υπουργείου Ανάπτυξης κατά τον μήνα Οκτώβριο, ανακοίνωσε ο υφυπουργός Ανάπτυξης, Γιάννης Παπαθανασίου.

Συγκεκριμένα, το δεύτερο δεκαπενθήμερο του περασμένου μήνα ( 14-10-2005 έως 31-10-2005 ) ελέγχθηκαν 193 βυτιοφόρα, σε διάφορες περιοχές της Αττικής και διαπιστώθηκαν 32 παραβάσεις από 22 ιδιοκτήτες τους. Όλες οι περιπτώσεις παραπέμφθηκαν στον αρμόδιο εισαγγελέα για την επιβολή ποινικών κυρώσεων. Επιπρόσθετα, παραβάτες παραπέμπονται οι και στις αντίστοιχες νομαρχιακές αυτοδιοικήσεις για την επιβολή διοικητικών κυρώσεων.

Αναλυτικά, από τους ελέγχους διαπιστώθηκαν οι ακόλουθες παραβάσεις:

• Σε οκτώ περιπτώσεις διαπιστώθηκε ότι στα βυτία υπήρχε περίσσευμα πετρελαίου και σε δύο περιπτώσεις διαπιστώθηκε έλλειμμα πετρελαίου. Δηλαδή, οι ποσότητες που φαίνονταν ότι παρέδωσαν δεν συμφωνούσαν με την ποσότητα πετρελαίου που βρέθηκε στο βυτίο, κατά τη διάρκεια του ελέγχου και μετά την παράδοση στον καταναλωτή-πελάτη τους

• Σε πέντε περιπτώσεις διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχε βιβλίο διακίνησης πετρελαίου. (άρθρο 386 Α.Δ. 14/89)

• Σε τρεις περιπτώσεις δεν διέθεταν μετρικούς κανόνες -βέργα (άρθρο 393 Α.Δ. 14/89)

• Σε δύο περιπτώσεις δεν υπήρχαν παραστατικά παράδοσης πετρελαίου(άρθρο 389 Α.Δ. 14/89)

• Σε τέσσερις περιπτώσεις δεν είχε γίνει προμέτρηση-επιμέτρηση στη δεξαμενή του πελάτη αναγραμμένη στο τιμολόγιο(άρθρο 387 Α.Δ. 14/89)

• Σε τέσσερις περιπτώσεις οι μετρητές δεν ήταν σφραγισμένοι(άρθρο 391 Α.Δ. 14/89)

• Σε μία περίπτωση υπήρχαν απαγορευμένες σωληνώσεις (άρθρο 390 Α.Δ.14/89)

• Σε μία περίπτωση στο βιβλίο διακίνησης πετρελαίου υπήρχε αλλαγή των στοιχείων ποσότητας και ώρας φόρτωσης ως εκ τούτου δεν ήταν δυνατόν να θεωρηθούν νόμιμα παραστατικά και να πραγματοποιηθεί ο περαιτέρω έλεγχος.

• Σε μία περίπτωση στο βιβλίο διακίνησης πετρελαίου δεν ήταν συμπληρωμένη η ημερομηνία ούτε η συνολικά φορτωθείσα ποσότητα πετρελαίου και ως εκ τούτου δεν ήταν δυνατόν να θεωρηθούν νόμιμα παραστατικά και να πραγματοποιηθεί ο περαιτέρω έλεγχος

• Σε μία περίπτωση στο βιβλίο διακίνησης αναγραφόταν άλλο όνομα οδηγού.