Ως επενδυτική ευκαιρία βλέπει την ελληνική κρίση η διοίκηση της δανέζικης αλυσίδας JYSK, που ανοίγει κατάστημα στη χώρα μας εισερχόμενη στην αγορά οικιακού εξοπλισμού, η οποία κατά τη διάρκεια της πολυετούς κρίσης έχει γράψει απώλειες άνω του 70%.
Από την έντυπη έκδοση
Της Σοφίας Εμμανουήλ
[email protected]
Ως επενδυτική ευκαιρία βλέπει την ελληνική κρίση η διοίκηση της δανέζικης αλυσίδας JYSK, που ανοίγει κατάστημα στη χώρα μας εισερχόμενη στην αγορά οικιακού εξοπλισμού, η οποία κατά τη διάρκεια της πολυετούς κρίσης έχει γράψει απώλειες άνω του 70%.
Ειδικότερα, την Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου η διεθνής αλυσίδα καταστημάτων JYSK θα ανοίξει το πρώτο της κατάστημα στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στα Κάτω Πατήσια (Αθήνα) σε επιφάνεια 1.200 τ.μ., ενώ σχεδιάζει να ανοίξει αρκετά ακόμα στο μέλλον.
Η αλυσίδα JYSK, αν και διαθέτει μικρά σχετικά καταστήματα -σε αντίθεση με τα υπερμάρκετ των ισχυρών παικτών της αγοράς όπως η ΙΚΕΑ του ομίλου Fourlis, η Leroy Merlin, η Praktiker κ.ά.-, αναμένεται να πυροδοτήσει τον ανταγωνισμό στον κλάδο.
H εταιρεία ανήκει στον ιδρυτή της, τον Λαρς Λάρσεν, ο οποίος άνοιξε το πρώτο κατάστημα JYSK στο Ααρχους της Δανίας το 1979 και από τότε αναπτύχθηκε τόσο ώστε να γίνει ένας παγκόσμιος όμιλος με πάνω από 2.275 καταστήματα σε 38 χώρες και ετήσιο τζίρο 2,8 δισ. ευρώ.
Οπως λέει ο ιδρυτής της αλυσίδας, «παρά το γεγονός ότι η σημερινή JYSK είναι ένας παγκόσμιος οργανισμός, είμαστε πάντα πιστοί στις σκανδιναβικές ρίζες μας, που μπορούν να αναγνωριστούν στην κουλτούρα μας και στον τρόπο με τον οποίο λειτουργούμε επαγγελματικά.
Η JYSK ανοίγει δύο νέα καταστήματα κάθε εβδομάδα κάπου στον κόσμο».